neděle 19. listopadu 2017

634. DD zazimováno

Prodloužený víkend jsme věnovali zazimování.
V pátek jsme jeli na chatu. Počasí nic moc, při příjezdu poprchávalo a to nám vůbec neudělalo radost. Naštěstí brzo přestalo pršet.  Laďa vypustil vodu z nádrže, uzavřel vodu v chatě a vypustil bojler.
Oddělal desky z laviček a uklidil je do sucha.
 Já přikryla růžičky a další háklivé květinky chvojím.
 svázala jsem trávu
 V týdnu Laďa dovezl od kamarádky židle. Už nebudeme sedět na plastových.
Nevařila jsem, bylo hodně práce. Cestou domů jsme se zastavili na pozdní oběd v restauraci U Kláry.
V sobotu dopoledne svítilo sluníčko a my jsme tak trošku lenošili.
V neděli jsme jeli zazimovat zahrádku. Přijeli jsme na zahrádku a sněžilo. Zase bezva počasí na práci venku. Laďa vylil vodu z beček a otočil je. Já jsem ještě honem ryla poslední záhon. 

Jeli jsme co nejdřív domů, tak jsem stihla i uvařit oběd.
 Inspiroval mě recept na dánské plněné vepřové. 
 Nechtělo se mi dělat závitky, tak jsem jablka a sušené švestky dala do omáčky.
V týdnu jsem vařila.
Vepřový řízek v sýrovém těstíčku
 fazolky na kyselo
 přírodní řízek s restovanou paprikou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda