pondělí 13. listopadu 2017

633. DD tvořím

Vánoce se blíží, pustila jsem se do tvorby dárku. 
Hodně a ráda fotím. Jako dárek dělám fotoknihu.
Pro Matýska a Zuzanku jen z našich fotek, tak už ji mám hotovou.
 K tisku ji pošlu až s knihou pro Karolínku. Do té jsem se pustila, ale tam dávám i fotky od mladých a ty ještě nemám. 
 Karolínka si fotoknihy ráda prohlíží.
Syn mě upozornil, že kniha kterou jsem loni udělala je pro Karolínku velká, nemůže si ji sama prohlížet. Tak jsem se rozhodla udělat i malou brožovanou knížku. Když jsem ji měla hotovou a ukazovala jsem ji manželovi, přišel nápad doplnit ji básničkami. Nejsou to moje básničky, použila jsem z internetu. Včera večer jsem ji dodělala a už objednala. Jsem zvědavá jak bude vypadat.
 V sobotu měl  starší syn narozeniny a byli jsme domluvení, že k nim přijedeme. Přema to zrušil, že jsou nemocní. Byla jsem ráda protože mám otevřený zub a beru antibiotika. Sami jsme nebyli, Kája přivedl Karolínku. Šel na akci Okrašlovacího spolku. Instalovali lavičku.
Nepočítala jsem se strávníky. Co honem uvařit. Ověřená rychlovka - fazolky nakyselo s vajíčkem a bramborem.
V neděli jsem udělala kuřecí prsa v medové omáčce. recept

12 komentářů:

  1. Tak snad už je lépe a bolest zubů je pryč.
    Fotoknihy jsou fajn. Na prohlížení bezva.A je to i pěkný dárek k Vánocům, který potěší.
    Tak se měj hezky a hlavně, aby Tě už nic nebolelo.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je jen jeden dárek, ještě vymyslet další.

      Vymazat
  2. Alenka, s fotoknihou si ma inšpirovala.To je super nápad na vianočný darček. Prajem aby sa zub dal čo najskôr do poriadku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, zub ještě pobolívá, ale snad už bude pokoj.

      Vymazat
  3. Alenko, také jsme letos dávali mojí mámě fotoknihu k narozeninám. To je moc hezký dárek. Ať je ti lípl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jen jsem si uvědomila, že všem dělám album fotek a svoje mám jen v počítači.

      Vymazat
  4. Alenko, fotoknihy také moc ráda vytvářím. Jsou skvělým dárkem a krásnou vzpomínkou.
    Tvá kniha určitě udělá radost.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko fotoknihy jsou nádherným dárkem. Také jsem jich už pár vytvořila a moc rádi s nimi vzpomínáme.
    Krásný den.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko,vítám Tě u mně na blogu a díky za komentář.
    Zoubek snad už nebolí. A fotokniha bude hezký dárek.Já jsem dostala kalendář s fotkami dětí a byl moc hezký.
    Ahoj a hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  7. Fotoknihy jsou super věc, sama si během roku nechám jednu dvě vyvolat pro sebe, sestavenou z našich fotek z výletů a dovolených. A často je také dávám darem k narozeninám nebo k Vánocům... Je to dárek originální a vždycky má úspěch. :-) K Vánocům vždy připravuji i fotokalendáře. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fotoknihy jsou fajn dárek. Když jsem dávala fotky vnoučatům já, tak jen do alba a opravdové fotky, které jsem měla doma, ale radost taky udělaly.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotokniha je báječná věc, líbí se mi na ní, že se neohmatá. Oběd vypadá dobře, asi brzy zkusím. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda