neděle 2. října 2016

400. DD na chatě

Mladí si vyzvedli Karolínku. Princezna byla moc hodná, jen jsem se moc nevyspala, už jsem si odvykla, často jsem se budila a kontrolovala malou.
Honem jsme sbalili věci, z mrazáku jsem vyndala hovězí žebra a divokou kačenu, přikoupila jsem krůtí křídla. Pozvala jsem mladé na na nedělní oběd.

Na chatě mám elektrický tlakový hrnec a těšila jsem se na vynikající hovězí vývar.
K obědu jsme měli bleskovku - hovězí polévku a hovězí maso se šťouchanýma bramborami a cibulovou omáčkou. Omáčky jsem udělala víc, aby zbyla na neděli pro Karolínku.
V podvečer manžel odjel do Šumperka na přednáška one-man-show architekta a herce Davida Vávry.  Přednáška je v rámci akce Den architektury.
Já se pustila do vaření, abych měla v neděli čas na Karolínku.
Upekla jsem borůvkový koláč
a potom jsem se pustila do kačeny na divoko. Původně jsem chtěla udělat kačenu se zelím a knedlíkem, ale zapomněla jsem koupit zelí, tak jsem improvizovala.
Kačenu jsem předpekla.
Nakonec byla kačena na divoko s bramborovými placičkami.
V pátek měl Laďa na chatě vodaře a zjistili, že hadice kterou měli za přívod vody do chaty, není naše, ale voda, která jde od nás k sousedovi.
Tak Laďa zase kopal, aby se dostal k naši hadici.

Dědo, babi ahoj a pusu.

2 komentáře:

  1. Dnes mám taky polévku z hovězího masa s játrovými knedlíčky. Na dobu, kdy jsme kopali na chalupě na vodovod, vzpomínám, bylo to náročné, vše jsme dělali ručně. Borůvkový koláč mám ráda, ten může celá rodina. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, chlapi si taky mákli. Už zaděláváme. Je potřeba spěchat, zima se hlásí.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda