pátek 30. září 2016

399. DD jedu za kulturou

Ve dvanáct hodin nás před domem vyzvedl autobus. Jedu s důchodci z Oskavy do Olomouce na divadelní představení pro seniory.

 orloj na olomoucké radnici
 před divadlem
 Potkala jsem tam manželovu sestřenici. 
 Představení je ke dni seniorů, které je 1. října.
 Představení bylo moc pěkný. Seděli jsme v krajní lóži  a sezení tam není moc pohodlné. Míle jsme museli vyměnit barovou stoličku, která je v druhé řadě, za židli, aby vůbec viděla na jeviště.
V Bedřichově na mě čekal Kája, aby mě vzal domů. Hlídám Karolínku, bude u nás poprvé spát.
Kamarádi zapíjí kamarádčinu vnučku Kristýnku a já si užívala s Kájou.

2 komentáře:

  1. Tady konečně se dostávám ke článku, jak jste oslavili Den seniorů v divadle. No, mám zpoždění, ale raději pozdě než nikdy, ne?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda