čtvrtek 7. května 2015

147. DD Chlapi odjíždí.

Čtvrtek před prodlouženým víkendem a hlavně před odjezdem chlapů na vodu byl pro mě náročný. Hned ráno jsem šla nakoupit snídani. Přijela sestra, tak jsme posnídaly a daly jsme si kafe, potom už nebude čas. Míla odešla k zubaři a já se pustila do vaření. Honem jsem obalila řízky a usmažila je. Dochutila jsem mleté maso a udělala karbenátky a část jsem odložila na dnešní oběd, udělám čevabčiči. Potom jsem šla pro Karolínku. Poprvé ji mám na sporťáku.
Šly jsme naproti Míle a tak jsem cestou Karolínce koupila novou čepičku. Cestou domů jsem koupila úplně čerstvý chleba.
Po návratu domů jsem honem dovařila oběd a usmažila karbenátky.
Nachystala jsem Laďovi na cestu jídlo. Ve 4 hodiny mají sraz v hospodě. Je mi jasný, že odjedou až po hokeji. Blahoš udělal tatarák. Všichni jsme se přejedli.
Rafťáci odjíždí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda