středa 6. května 2015

146. DD

Je to fajn být pánem svého času, ale to je jen pomyslné. Z volného dne, který jste chtěli strávit v klidu a pohodě je najednou kolotoč. Zavolá vám kamarádka, že něco potřebuje, potom spolu zajdete na kafíčko a najednou zjistíte, že už je poledne, vy nemáte nakoupený a nevíte co si dát k obědu. A začíná kolotoč. Honem vymyslet co uvařit manželovi na pánskou jízdu na raftech a nakoupit. 
Rozhodnuto usmažím karbenátky a řízky. Mám nakoupeno a potkávám sestru, místo cesty domů  si jdu pro přísadu a taky chvilku poklábosit. Oběd stále v nedohlednu. Koupila jsem si v polotovarech ovocné knedlíky, nemohla jsem se rozhodnout který, tak jsem vzala jeden borůvkový, jahodový a meruňkový. O půl třetí jsem konečně obědvala. Nejlepší byl meruňkový, důležitý je zapamatovat si to pro příště.
Když jsem zahnala kručení žaludku, v klidu jsem si namíchala mleté maso na karbenátky a dala do lednice, nakrájela krkovici na řízky, plátky naklepala, osolila a dala do lednice a z kosti jsem uvařila ovarovou polévku s kroupami. Mám nachystáno, zítra dochutím mleté maso a usmažím karbenátky, obalím a usmažím řízky.
Konečně klid, za zády mi běží televize a já se chvilku věnuji počítači a internetu. Podívala jsem se na stránky Route 66- http://www.r66.cz/. Stáhla jsem si švagrovu fotku, konečně na motorce.
Včera jsem měla hlídací den. Děda honem smontoval ohrádku. Máme ji doma už 14 dnů. Sehnala jsem ji přes mimibazar.

Karolínka už má 2 zuby. Už týden se snažím ji vyfotit, aby zoubky byly vidět. Snažili jsme se ji rozesmát, aby měla otevřenou pusinku. Směje ráda a hodně, ale zoubky na fotkách nejsou. Konečně jsou vyfocený, ale při smíchu to není. Babi nech už focení, mám hlad a chci spinkat.
Dostala přesnidávku a když jsem ji položila do kočárku za chvilku spala. Vyrazili jsme za švagrovou, trošku ji poveselit když je teď slaměnou vdovou.

2 komentáře:

  1. Taky kolikrát obědvám až odpoledne, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama.-))) Karbanátky budeme mít v sobotu na grilu, se dneska manža s nejstarším synátorem domlouvali, jak je ochutí .... a dcera pak prohlásila, že pro jistotu koupí i klobásy, kdyby karboše byly nepoživatelné:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ajko. Konečně jsem doma. Jak dopadly karbenátky? Určitě výborně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda