neděle 14. prosince 2014

82. DD poprvé

Dnes jsem byla poprvé v pokladně kina. Ještě teď mám sevřený žaludek. 
Domů jsem přišla až kolem desáté hodiny a ještě jsem musela dodělat hlášení pro biograf a poslat emailem i řediteli. Konečně hotovo. Zapálila jsem si konečně svícen. Už tři svíčky.
Prodej jsem zvládla, měla jsem štěstí, že dnes pracovala jako uvaděčka známá, která bývá i v pokladně. Díky jejím radám jsem zvládla uzávěrku, poradila mi i ve věcech, kde jsem si nebyla jistá.  Na promítání Hobita bylo 460 diváků. Ještě teď se divím, že jsem to zvládla. Pohled na prázdný vestibul, konečně klid.
Dopoledne jsem se pustila do pečení.
V sobotu, když odešli mladí jsem si připravila těsto na linecké - recept
a na vanilkové rohlíčky, jak je dělala už moje babička. - recept

2 komentáře:

  1. Týý jo, tolik diváků, to jsi fakt machr!
    Podkovy se mi líbí .... a vajíčka v těstě taky ... jak je jedno světlé a druhé tmavé:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vajíčka vypadají zajímavě, každé je z jiného balení.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda