sobota 13. prosince 2014

82. DD narozeniny

Jak ten čas letí. Zítra bude mít Kája 30 let. Uvařila jsem jeho oblíbené jídlo, špenátové závitky s bramboráčky. Během oběda Karolínka spala. Po obědě jsme Kájovi popřáli. 
krásný pohled na tatínka

u maminky se jí líbí
u dědy je taky dobře
Pozvala jsem i Přemka se Sandrou, ale ti teb obhlíží domy kolem Brna. V lednu by se chtěli stěhovat. Přema zatím každý pátek jezdí do Šumperka. 
Na poslední chvíli jsem přes internet objednala hračky pro Matýska a Zuzanku.
V pátek jsem pilně uklízela a taky už zdobila
Odpoledne jsem se stavila v Metře na punči.
Potom jsem zaskočila do kina. Chvilku jsem prodávala vstupenky. Jsem nervozní jestli to v neděli zvládnu. 

3 komentáře:

  1. Jojo, letí to, letí .... tak vždycky kouknu na ty svý děti a říkám si ... To není možný, tak mladá a tak starý děti:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko krásné fotečky a malinká je překrásná ♥ měj se moc hezky a neboj vše zvládneš ...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji.
      Zvládla jsem to, ale byla jsem úplně hotová.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda