neděle 10. března 2024

Jaro

 Podle kalendáře si na jaro ještě počkáme, ale podle počasí tu máme jaro. 
Než půjdu do nemocnice mám na zahrádce hodně práce.
V sobotu jedeme na chatu.
Ještě nebudeme odzimovat, tak jsem vazala velkou zásobu vody. Na vaření jsem vzala kuřecí stehna, brambory, cibuli, šlehačku. Upekla jsem vše v remosce od mladých. Není nová, zůstala v domě po původních majitelích, ale je novější - teflonová.
Trávníky jsou v hrozném stavu. Laďa se hned pustil do odstraní mechu a provzdušnění trávníku.
Už kvetou krokusy.
Při příjezdu bylo v chatě 7°C a na zemi 0°C. Vydatně jsme topili. Při odjezdu bylo v kuchyni 7°C a na zemi 1,5°C. 
Doma jsem zjistila, že jsem na chatě nechala kabelku, tak jsme jeli po obědě na chatu.
Budeme prodávat staré auto, tak jsme s ním udělali poslední jízdu.
Všechno už začíná rašit, tak jsem posbírala ze záhonů a keřů chvojí.

1 komentář:

  1. Teď už jsme o měsíc dál a tyto dny téměř připomínají léto !
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda