středa 24. ledna 2024

Dovolená

 Neděle 21. ledna
Krásný slunečný den mě vylákal na procházku.
Došla jsem k Růžovce.
Měla jsem radost, ale ještě mě čeká cesta zpět.
Krásný pohled.
Večer jsme poseděli.
Pondělí 22. leden
Ranní pohled z okna.
Dnes není tak krásný slunečný den.
Šla jsem na Palaš.
Chtěla jsem jít na hranici s Polskem. Došla jsem na rozcestí na Pralinku. Uvědomila jsem si, že musím taky dojít zpět a dnes mě kolena dost bolela.
Šla jsem raději zpět. Dost foukal vítr.
Horský hotel Paprsek. Jsem ráda, že jsem se rozhodla nejít až na hranici.
Laďa byl lyžovat.
Odpoledne jsem upravila web Patnáctky. Na Rajče jsem dala fotky ze závodu.
Úterý 23. leden
V noci pršelo, ale ráno začal padat sníh. Pohled z okna není lákavý.
Později vykouklo sluníčko
Nemám odvahu jít ven, bojím se uklouznutí. Četla jsem.
Úryvek z knihy, který mě pobavil.
Středa 24. leden
Ranní pohled z okna. Je jasný, že dnes asi nepůjdu ven.
Po opravdu dlouhé době jsem psala blog.

4 komentáře:

  1. Alenko, hezká reportáž z dovolené. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsem se pokoukala a početla si.Tak doufám, že tomu bude tak i nadále :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, pěkné fotografie z dovolené. Přeji pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko to je dobře,že jsi opět napsala.Krasna dovolena,miluji Jeseniky.Vlasta

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda