sobota 5. srpna 2023

Krmítko

 Při snídani jsme pozorovali ruch kolem krmítka. Postěžovala jsem si, že mi chybí krmítko které jsme měli u balkónu.
Odpoledne koukám, že Laďa něco podniká kolem sloupu.
Nejdřív jsem nevěděla co tam dělá, pak to bylo jasný.
Nové umístění krmítka.
Zkouška, jestli je ve  správné výšce, abychom oba viděli.
Máme hodně borůvek, tak peču lívan s borůvkami. Přemýšlela jsem o jiném koláči, přemýšlela jsem o obráceném. Při brouzdání po internetu mě zaujal mřížkový borůvkový. Byla to dobrá volba.  recept
Schody jsou skoro hotové.

8 komentářů:

  1. Máš to dobré. Stačí se jen zmínit.......... a krmítko už má svoje místo.
    Měj se hezky a užívejte si stále ještě léto.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,hodně zdraví a pohody nejen dnes, kdy je Tvůj sváteční den.🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to tam moc hezké,výhled na krmítko s ptáčky určitě potěší....

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for the insightful and informative articles

    OdpovědětVymazat
  5. Teda moc pěkné. Osobně se mi to hodně líbí. A je to hlavně fajn nápad, protože co si budeme povídat, mít doma krmítko je vždycky tak trochu hazard, protože nevíte, co vám tam bude létat. Jako my bydlíme v bytě a to jsme si krmítko dali pak pryč. A celkově nás to tam ale moc nebaví. Tady jsem si koupil housle, chtěl se na ně naučit a soused hned přišel s tím, že to nebude poslouchat.

    OdpovědětVymazat
  6. Na tohle jsou ty betonové ploty fakt vděčné. Dá se na ně dát dobře to klasické krmítko i ptačí budka a co si budeme povídat, sledovat ptáčky na zahradě je fakt super relax. Nebo já to aspoň tak mám. Samozřejmě pokud to nejsou žádní velcí dravci, kteří akorát tak kálí na podestu před domem. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Paní Alenko co je s váma?Těším se na vaše nové příspěvky a vánoční pečení.přeji krásné vánoce a v novém roce zdravíčko celé vaší rodině.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda