čtvrtek 3. srpna 2023

Co uvařit

 Zbylo mi pečené kachní prso s trochou výpeku. Pro dva je to málo, tak jsem přemýšlela co s tím. Mám ráda kroupy, tak mě napadl šoulet. Hrách mám vlastní letošní. Byla to výzva, ještě nikdy jsem ho nevařila. Pomohl internet. Povedl se - recept
Z první dýně jsem uvařila polévku. Použila jsem vývar z uzeného masa. Byla dobrá.
Laďa odjel do Šumperka hrát tenis.
Angrešt byl už skoro přezrálý, tak jsem ho otrhala a uvařila z něho čaj.
Navečer se Laďa vrátil. Dívali jsme se na schody a oba jsme se shodli, že to není ono. Prostě schody do nebe.
Namalovaný prý vypadaly dobře. Musí se udělat jinak.

4 komentáře:

  1. Alenko, to znám. Někdy to nevyjde, jak si člověk představuje. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té práce, ale kdyby jste nebyli spokojeni, tak by to nebylo ono.
    Dýňovou polévku jsem teď ještě nedělala, ale už se těším. Já ji mám ráda. Šoulet jsme zatím v našem domácím jídelníčku neměli, ale jedla jsem ho a chutnal mi. Kroupy jako přílohu k rybě jsem jedla při své návštěvě kamarádky v Rusku (tehdá SSSR). Byly moc dobře ochucené. Já občas na Vánoce dělám z nich kubu.
    Měj se Alenko, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, dobrý nápad, šoulet mám ráda. Občas kroupy nahradím pohankou, ta je hotová hned. Navrch strouhám nivu. Měj pohodové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka, - nevím proč jsem anonym ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda