neděle 17. července 2022

129. chata

 Zvykám si na nezvyklou situaci. Oběd musí uvařit Laďa. Co vymyslet jednoduchého. Jasně selský řízek s bramborem. Koupili jsme kus uzeného. recept Podle mých rad to zvládl.

Jedeme na chatu.
Záhony jsou vyschlý. Přežijí to.

Sklidila jsem první nakladačky.
Rajčata ještě nezrají.
Laďa všechno zalil.

6 komentářů:

  1. Taky jsem si před nějakým rokem při pádu na kole naštípla loket. Taky sádra. Ale u pravé ruky. Krájet cibuli levou rukou to bylo něco - ale za nějaký den jsem to zvádala :-).
    Tak doufám, že už máš sádru dole.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navštěvuji váš blog již dlouho a poprvé vám píši,je neskutečné co vy vše stihnete ,obdivuji váš elán,přeji hodně zdravíčka.Alena z Jablonce nad Nisou

      Vymazat
    2. Na kontrolu jdu zítra. Počítám, že už to půjde dolů. Jsi dobrá když jsi to zvládla. Taky to zvládnu, ale žádný zázrak.

      Vymazat
    3. Alenko, děkuji za vzkaz. Co mám problémy s kolenem tak mám pocit, že nic nedělám.

      Vymazat
  2. Alenko, vše nejlepší k svátku,hlavně zdraví. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda