neděle 22. května 2022

86. víkend

 První letošní víkend na chatě se spaním.
V pátek jsem nejdřív uvařila oběd
a upekla ke kávě piškot.
Uklidila jsem nahoře v chatě a nachystala spaní. 
Koupaliště se plní velmi pomalu.
Dala jsem péct maso na zítra. Večer je teplý.
V sobotu jsme si pochutnali na našich ředkvičkách.
K obědu jsme měli vepřové pečené v marinádě. recept
Šlajsem na návštěvu k sousedům.
Zasadila jsem rajčata, byl nejvyšší čas. Ten týden jim dal zabrat.
Vytáhla jsem ředkvičky a salát. Jen jem nevěděla co udělat s kedlubnami. Kupovala jsem 3 kedlubny a ony to jsou giganty.
nachystala jsem pro ně truhlík. Plánovala jsem do něj jiné sazenice, ale nedá se nic dělat.
Laďa dělal betonové patky pro kůlnu.

V neděli po snídani odjel Laďa hrát tenis.
Pustila jsem se do zahrádky. Přesadila jsem kedlubny.
Nachystala jsem záhon pro okurky. Pod vrstvu zeminy jsem dala částečně zetlelou trávu.
Hned jsem tam zasela okurky a zasadila pórek.
Nemám kam vysadit keříčkové fazole. Vzpomněla jsem si na bílou vaničku, kterou jsem dostala od tety Marušky. Máme ji doma. Laďa ji dovezl.
K obědu náš poslední salát.
Laďa dělal další patku.
O víkendu jsme zvládli hodně práce.
Odjíždím spokojená. Na noc máme doma Karolínku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda