neděle 21. března 2021

50. věnec

Slíbila jsem Klárce  věnec na dveře domů a na chatu. Vytáhla jsem starší zásoby. Našla jsem jarní věnec, který jsem upravila. Snad se bude líbit.

Našla jsem staré jehly. Vzpomínáte?
Začala jsem i druhý věnec, ale budu muset koupit větší korpus.
V listopadu jsem zaplatila 5 fotoknih. 3 jsem udělala na vánoce a do 30. června musím vytvořit ještě dvě. Jedna bude pro sestru k 70. narozeninám. O druhé jsem přemýšlela a se rozhodla jsem se pro Slovinsko 2008. Byli jsme tam na raftech a taky něco turistiky. Začala jsem třídit fotky. Je jich hodně.

2 komentáře:

  1. Fotoknihu dostal manžel od dětí k 70, je to krásný dárek. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tetě jsem udělala k 80 a odměnou mi byla její radost. Je to příjemný pocit.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda