neděle 20. září 2020

124. rakytník

 Zase jsem neodolala a šla jsem do lesa. Vracela jsem se k osadě z vrchu po louce.

Pohled na naši chatu a nejbližší sousedy.
Vlevo je líska, ze které je letošní velká úroda. Zvláštní je, že letos nevídáme veverky.
Našla jsem, nebylo toho moc, i tak mi to udělalo radost.
Na čištění přijeli pomocníci.
Karolínka nám dovezla krásné dárky.
Volby se blíží.
Soused mi nařezal větve rakytníku.
NIkdy jsem rakytník nezpracovávala, musela jsem si rady najít na internetu. 
Volila jsem recept: Rakytník si rozmixujeme a vymačkáme z něj šťávu přes jemnou tkaninu nebo jemný cedník. Zázvor si nastrouháme najemno a přidáme ke šťávě z rakytníku nebo také jej přes tkaninu vymačkáme. Ke šťávě z rakytníku a zázvoru přidáme šťávu z citronu, přimícháme med a je hotovo. Na lačno si dejte 1 lžíci sirupu rozmíchanou ve vodě. nebo 2-3 lžičky do hrnku a zalijeme horkou vodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda