pondělí 17. srpna 2020

102. galerie

 6. srpna byl otevřen Galerie Pavilon. 

Pavilon je  kulturní památka v majetku PMŠ a.s.. Drobná, ale krásná stavba na adrese Radniční 27 v centru města Šumperka, dlouhé roky nenašla adekvátní využití. Pochopením majitele objektu a Města Šumperk ve spojení s Eagle Gallery byl objekt kompletně opraven. Pavilon byl zpřístupněn veřejnosti jako Galerie Pavilon – Kabinet fotografie a malého umění. Pro tyto účely  Aktivitou budou především autorské i tematické výstavy kvalitních fotografií. První samoobslužná galerie v ČR, tedy bez obsluhy, ostrahy, automaticky řízena kamerovým systémem. 



Vyzkoušela jsem si jak vstoupit a je to bezva. Prostě vytočíte uvedené číslo a dveře se otevřou. zastavila jsem se tam cestou pro opravený počítač. Potvůrka prostě ani nenaběhl a baterkou to nebylo.
Po zapnutí počítače jsem zjistila, že mám úplně čistý disk. Prostě nic nezachránili. Každému říkám, dělej si zálohu disku, ale sama jsem nebyla důsledná. V poslední době jsem moc nezálohovala. Naštěstí genealogii mám uloženou. Přišla jsem o kroniku chaty. Už jsem měla napsané 2 roky a vybrané fotky chaty do roku 2017. Přišla jsem o seznam knih od Francise a seznam kuchařek, které mám doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda