neděle 29. března 2020

36. jaro je tu

Na chatě ještě nespíme. Dojíždíme domů. Na mě je ještě zima, nemáme zateplenou chatu.
V pátek mi volali z nemocnice, že se operace ruší. 1. dubna mi měli dělat artroskopii kolene. Musím počkat až se situace s koronavirem uklidní.
Nakoupila jsem kytičky.


 Břečťan ještě nezarostl luny.
 Je pěkně, tak jsme letos poprvé obědvali na terase.
 Laďa obkládá.
 Dostala jsem nové hrníčky. 
 Nová chata sousedů.
 Naše chata.

 Našla jsem si čas i na čtení. Moc pěkná knížka. Kniha začíná první olympijskou medailí. Zaujala mě antidopingová kontrola. Dovolím si úryvek: Po odběru krve se musím nahý vymočit před neznámým člověkem na záchodě, jehož stěny, podlahu a strop tvoří zrcadla.
  Laďa udělal budku pro sýkorku modřinku.
Pohled na naše budky. Na ořešáku je brhlík.

2 komentáře:

  1. Miluji jaro, i když jsem alergik. Máte krásně naaranžované kytičky. A na Vaší chatě by se mi teda hodně líbilo. :) Mimochodem, ty hrnečky jsou nej. Hned bych do nich udělala nějaké voňavé svíčky. :)
    Pěkné dny, S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chatu máme teprve 6 let, ale stále jsem šťastná že ji máme. Jsem nadšená polohou a výhledem. Hrníčky se mi taky moc líbí, já si do nich raději uvařím kafe.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda