pátek 7. února 2020

14. před operací

Každý den jsem něco měla.
V pondělí odběr krve a moč. Potom jsem šla relaxovat na masáž.
V úterý jsem šla k doktorce pro výsledky. K mému překvapení je vše v pořádku.
Ve středu jsem šla ukončit penzijní pojištění a založit nové. Domů jsem to vzala trošku procházkou.
Hanácká ulice.

Ve čtvrtek jdu do nemocnice na předoperační vyšetření. Paní doktorka mi odebrala krev, nechala udělat některé rozbory, ale neudělala test na srážlivost a biochemii. Takže zase odběr krve. Neměla jsem rentgen plic a srdce, tak ještě na rentgen a potom jsem čekala na výsledky. Vše dobré. Ještě poučení od anesteziologa a odcházela jsem o půl druhé.
 Cestou domů
  V sobotu tu mají kančí hody a já se rozhodla objednat si oběd pro dva.
Měla jsem takový hlad, že jsem neodolala nabídce.
K pití jsem si dala limonádu z červené řepy.

 V pátek jsem šla k fyzioterapeutovi. Přišla jsem dřív a chvilku jsem čekala, tak jsem si z okna vyfotila bývalou saunu. Teď je to rodinný dům.

2 komentáře:

  1. Alenko, ať dopadne operace dobře. A dnes ti přeji, ať přečkáte orkán bez větší úhony.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, držím palce, ať zítra operace dobře dopadne a koleno se dobře hojí. A na otevřenou ranku vyzkoušej aloe vera. Pokud budeš mít zájem, pošlu Ti sazeničku. Aloe se doma vyplatí pěstovat. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda