sobota 18. ledna 2020

7. Patnáctka

Dnes se poběží 35. ročník závodu "Patnáctka" okolo Paprsku. Byl by to už 38. ročník ale třikrát se neběžel kvůli nedostatku sněhu. Víc se můžete dovědět na stránkách Patnáctky.
Mám na starost prezentaci, tisk výsledků a diplomy.
Prezentace je připravená
 Jsou tu první závodníci.
 Laďa ukazuje trasu závodu.
 Přijela Česká televize.
 Je odstartováno.

 Zázemí pro výsledky.
 Klárka psala diplomy

Do stopy vyběhlo 58 závodníků. Závod se vydařil.

5 komentářů:

  1. Dobrý den, už podle fotek to byla krásná akce, jste pořád ve víru života, trochu závidím....Já si život zařídila jinak, poklidněji, ale jsou chvíle....Hezký den a hodně zdraví všem. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milado, akce se opravdu vydařila. Trošku nás mrzelo, že nebylo víc závodníků. Už rok se moc akcí nezúčastním. Mám problémy s koleny, ale snažím se. Taky mám ráda pohodu a tu si v létě užívám na chatě. Přeji pohodový den Alena

      Vymazat
    2. A stále se něco u Tebe děje. A já se ráda na Tvoje fotky dívám a ráda si k tomu přečtu doprovodné věty.
      Hezké dny, Alenko!
      Hanka

      Vymazat
    3. Hani. Konečně se dostávám k odpovědi. Poslední rok mám velké výpadky a vždy doháním velký časový úsek. Jsem ráda, že tě to neodradilo.

      Vymazat
  2. Já dříve moc ráda chodívala do nedalekého sportcentra zahrát si badminton či squash. Občas jsem navštívila i jejich posilovnu. Bohužel mají jen vnitřní kurty a tak raději čekám, až nebudu muset nosit respirátor ve vnitřních prostorech budov. Myslím si totiž, že bych se v něm udusila, kdybych se rozeběhla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda