neděle 26. ledna 2020

12. zahrádka

Poslední rozloučení se zahrádkou. 
23. ledna 2020 jsme převedli užívací právo pozemku v zahrádkářské kolonii Tulinka na nového majitele. Kolonie byla založena v roce 1988. Na jaře roku 1989 jsme na ni začali hospodařit.
Začínali jsme na 200 metrech. Je to spodní část, kde jsou záhony a bouda.
Je to krásné místo. Oblíbila jsem si ho. Je tam klid a kousek do lesa. Za těch 30 let jsme tam zažili hodně.


Zahrádkáři nad našim pozemkem už nechtěli zahrádkařit, tak se náš pozemek rozrost na 700 metrů.
Hospodařily jsme tam všechny 3 sestry. Založili jsme sad. Ten mi bude chybět.
Vyklidili jsme boudičky. Poslední věci jsme odvezli na chatu.

4 komentáře:

  1. Alenko měli jste krasnou dovolenou.Taky snih,děti se mohli vyřadit.
    Bydlim od Jeseniku kousek.Mam to tam moc rada.Jako ditě jsem každe prazdniny stravila na horach.
    Krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasto, Mám moc ráda Rychlebské hory. Ráda tam jezdím. Kde bydlíš? Občas jezdíme k rodině do Písečné.

      Vymazat
  2. Takže teď už budete hospodařit jenom na chatě. Myslím, že to úplně stačí.
    Nudit se určitě nebudete. :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že už bude jen chata. Práce je tam pořád dost. Už se těším na jaro. Jsem zvědavá, které květiny přežijí ten pozdní přesun.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda