sobota 5. ledna 2019

4. pomalý hrnec

V pátek večer jsem poprvé vařila v pomalém hrnci.
Uvařila jsem kuřecí vývar. recept
Rozhodla jsem se pro kuřecí prsa. Tak jsem vařila oběd v jednom hrnci. Do hrnce přišly brambory, uzenina, slanina, anglická slanina, cibule a kuřecí prsa. recept
Dnešní oběd

Zhodnocení.
Nejdřív nedostatky mého hrnce. Hrnec nemá časový spínač, takže si čas vaření hlídám pomoci mobilu. 
Vývar - nevím jestli není lepší z elektrického tlakového hrnce. Maso z vývaru v PH je lepší, není rozvařené.
Oběd - takto dělám maso v troubě a je rozhodně lepší. Ještě vyzkouším hovězí.
Kuřecí asi nebyla správná volba, ale s hovězím masem budu mít problém. O víkendu rozhodně v 6 hodin nevstanu. Nevstávám tak ani v týdnu.

10 komentářů:

  1. Alenko moc děkuji za tvé hodnocení, také mne láká. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  2. Taky hrnec máme /manžel si ho přál/ sice má i časovač,ale nevidím na něm nic úžasného.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko - pomalý hrnec mám už třetí týden i s časovačem a jsem s ním náramně spokojená. Musím napsat, že vývar je lepší aspoň z mého pohledu z PH lepší. VAřila jsem tři vepř.kolena - dvě se mi vešly do PH a jedno jsem vařila na sporáku. Po slití vývaru - jsem viděla mezi nimi rozdíl - ten z PM hrnce byl tmavší sytý. Večer naložím do hrnce a ráno mám uvařeno. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Pomalý hrnec je podle mě bezpečnější než tlakáč, od pomalého hrnce se nebojím odejít, ale je nutný ten časovač nebo časovací zásuvka. Já jsem vybírala hrnec s časovačem podle tohoto návodu https://www.bajolafit.cz/jak-vybrat-pomaly-hrnec/ a jsem spokojená ;-) Je tam odkaz i na tu časovací zástrčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko v té bezpečnosti máš pravdu. Manžel mi už nabídl spínací zástrčku, máme nějaké doma.

      Vymazat
  5. Díky za ukázku vaření v pomalém hrnci, díky všem za komentáře. Rozmýšlela jsem se, zda taky koupit, ale zatím jsem ve fázi nechat si, co mám, tedy bez pomaláče. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, už jsem vařila 4 jídla a musí říct, že hovězí v něm bylo vynikající.

      Vymazat
  6. Dobrý den, můžete použít časovací zásuvku. Zapne pomaláč, kdy si budete přát, i v šest ráno bez vstávání. Jídlo v pomaláči bývá takové "vodnatější", jakoby vařené, ale pokud Vám to nevyhovuje, můžete upomalené jídlo na krátký čas šupnout do trouby pod gril nebo pod horní ohřev. Vynikající je na vývary i jídla typu segedýn. Přeji úspěšná vaření. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, vařila jsem další jídla, vývar a hovězí maso na houbách. To hovězí bylo vynikající, to mě nadchlo. Manžel mi už nabídla časovací zásuvku.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda