neděle 20. ledna 2019

14. narozeniny

Dnes má Laďa narozeniny. Kluci ještě uklízí označení trati, já jsem uklidila marínu. 
Ve 12,30 odjíždíme. Domů jsme se dostali až o půl 3, protože proti nám jelo na Paprsek auto bez řetězů a při couvání, aby nám uvolnil cestu zapadl a tím zablokoval cestu. Navíc neměl oka, aby ho mohli vytáhnout lanem. Nakonec v obou směrech stálo 10 aut, tak ho řidiči vytlačili ven.
Domluvili jsme se s mladýma, že půjdeme na pozdní oběd, ten tím pádem byl skoro večeří.
Mladí přinesli dárek a dort, který pekl syn s Karolínkou.

 Na jídlo jsme šli do Opery. V poslední době jsem neslyšela dobré recenze a tak jsem byla mile překvapená. Opravdu jsme si všichni pochutnali.

3 komentáře:

  1. Uzili jste si fajn den Alco, to je prima! Mnam, jidlo bych si hned dala:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si to zase všechno prohlédla,pročetla. Je u vás stále rušno.
    Měj se hezky a těším se na další příspěvky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Lákavé dobroty. Jak je vidět, nikdy nemůžeš dát na všechny lidi. Nakonec jste si pochutnali.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda