pondělí 10. prosince 2018

847. malá radost

Dnešní den jsem začala moc příjemně, masáží. Potom jsem šla k fyziaterapeutovi. Říkám tomu mučení za peníze. Jak uhýbám bolesti v koleni, zablokovala se mi páteř. Cestou domů jsem se stavila v Zásilkovně. Nechala jsem si poslat knížky do Rozmarýnku. Často kolem krámku chodím, ale dnes jsem tam byla poprvé. 
Neodolala jsem a udělala jsem si radost. Samozřejmě hrníčkem.
Jsem zničená. Záda mám zabalená pěkně v teplíčku a moc se nehýbu.

5 komentářů:

  1. Prajem skoré uzdravenie, mám podobné problémy. Aj ja som zaťažená na hrnčeky.
    Krásny predvianočný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si zase pěkně prohlédla a pročetla všechny Tvoje příspěvky.
    Jako vždy- stále se u vás něco děje. Moc Ti přeji, aby koleno i záda přestaly zlobit a měj hezké adventní dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko přeji ti brzké uzdravení.. a úžasný hrneček máš za odměnu.
    Krásný adventní čas ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, doufám, že relaxuješ po masaži. Hrníček je moc hezký.
    Pěkný večer Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, hrníček je nádherný. Tak užívej radost a odpočívej po masáži. Tu bych také potřebovala. :o)
    Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda