neděle 21. října 2018

822. tvořím

V sobotu dopoledne jel Laďa naložit kompost, já zatím nachystala věci na chatu. Počasí je skoro letní, tak jsme samozřejmě pracovali.
 V neděli ráno Laďa jel pomoct při organizaci závodu Horokros.
 Dušičky se blíží, tak jsem udělala košíčky. 
 zbyly mi větvičky, tak jsem udělala kytici
Při odpolením kafíčku jsem pozorovala ptáčky
 brhlík
 sýkora koňadra
 sýkora babka
na vedlejší chatě pilně pracovali po celý víkend.
 Vašek je po operaci kolene. Teď je v lázních ve Velkých Losinách. Krásné počasí ho vylákalo na chatu, aspoň na odpoledne v sobotu i neděli.
 Odpoledne přijel Laďa
 Navštívili nás mladí, vraceli se domů z Vernířovic.
Takto ještě zrají divoká rajčata.

1 komentář:

  1. Woooou to je praca, usilovní ste...a koľko bude radosti z dokončenia určite to bude nádhera.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda