čtvrtek 21. června 2018

764. osumdesátiny

Jedu do České Třebové. Hlavním cílem je osla narozenin. Teta Maruška bude mít 80 let. 

Jela jsem dřív. V papírech strejdy jsem našla deník jeho nejlepšího kamaráda a rozhodla jsem se, že ho vrátím rodině. Napsala jsem manželce kamaráda Janě a ona se ozvala, že by deník chtěla.
Domluvila jsem se s dcerou Janou na schůzce.
Bylo to příjemné setkání. Dlouho jsme si povídaly. Zavzpomínaly jsme na jejího otce a mého strejdu. Chtěla jsem vědět víc o vodních lyžích které její táta zkoušel.
Ráda zavzpomínala na legraci, která u toho byla, když je na Třebovce zkoušeli. Měly to být běžky na vodu. Lyže byly velmi nestabilní a Pepík se víc koupal jak jel.
Na náměstí byla akce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda