sobota 5. května 2018

734. rozloučení

Jedeme do Prahy. Nejdřív se zastavujeme v bytě strejdy, abychom odložily věci a upravily se. Pohřeb je na Olšanech v nové obřadní síni. V metru jsme si koupily rychlý oběd, ale nemohly jsme najít lavičku, je strašné horko, tak jsme šli do stínu hřbitova.
 Byly jsme nedaleko hrobu Radovana Lukavského.
 Rozloučení.
 Po pohřbu jsme se všichni pozůstalí sešli v Mirkově bytě, abychom se domluvili jak budeme postupovat.
Míla odjíždí a já s Hankou zůstáváme v Praze. Potřebuji zjistit, co mě čeká. Slíbila jsem strejdovi, že každý papír než se vyhodí projde mýma rukama. No dá mi to zabrat.
V pátek s Hankou pokračujeme v třídění a jedeme se podívat na Mirkovu chatu.
Čekaly jsme, že to bude horší. 
 Nejdřív jsme se pustily do třídění knih.
Hanka v pátek odjíždí, já zůstávám do soboty. Stejně bych byla sama doma, Laďa je na raftech.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda