pondělí 30. dubna 2018

731. pálení čarodějnic

Vnučka u nás ještě není když odcházím na lymfo. Jsme domluveni, že děda s ní půjde nakoupit a počkají na mě. Sešla jsem se s nimi v hračkárně, kde jsme doladili kostým čarodějky.
Karolínka nám usínala cestou na chatu. Děda ji přenesl na postel a ona spokojeně spala. Karolínka rozhodla, že si taky musím vzít sukni.

 Karolínce se líbily boty čarodějky na hranici.




 bylo dost lidí
 děti malovaly obrázky čarodějnic

 vystoupení kroužku Zumby

 Luboš s Evou zašli na chatu na návštěvu.


1 komentář:

  1. Tak jsem si prohlédla a přečetla Tvoje příspěvky. Stále se u vás něco děje. Je mi líto, že strýc zemřel, ale život je prostě takový.
    Čarodějničku jste měli krásnou. :-)Netopýří čelenka ji moc slušela.
    Měj se hezky a ať už to koleno dá pokoj !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda