úterý 17. dubna 2018

721. konečně chata

Už jsem se těšila na víkend na chatě.
Nečekaně se zastavil starší syn. Měl nějakou práci v Šumperku. Naštěstí vždy vozím víc jídla. V pátek jsem upekla hřbet z králíka, udělala jsem k němu bramborovou kaši.
V týdnu Laďa dovezl na chatu novou sedačku a starou pohovku odvezl. Plánovala jsem místo pohovky dvě křesla, ale sedačka je lepší. Dá se rozložit na spaní.

Laďa si moc chválil nové motúčko.

Terasa mi dělá radost. Luny začínají zase obrůstat.
Udělali jsme kus práce. Laďa se pustil do chodníčku pod chatou. Bude tam dlažba.
V sobotu třešeň ještě nekvetla.
 takto byla v neděli
špendlíky jsou v jednom květu a včeliček tam bylo dost, jen se mi nepodařilo je vyfotit. Doufám, že letos bude nějaká úroda.
Neodolala jsem těmto maceškám. Je to vzpomínka na babičku.
V neděli jsem s obědem improvizovala. Měla jsem v lednici brokolici, papriku a slaninu. Měla to být zelenina v palačinkovém těstě, ale palačinka se potrhala.

8 komentářů:

  1. Alenka, teraska s tými osadenými betonovými dielcami vyzerá úžasne. Skvele ste to vymysleli a trošku ma aj inšpirovali . Prajem pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, a už zase v plném nasazení viď? Máte to na chatě čím dál hezčí.
    Měj hezké a pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, ten tvůj mužskej je šikula, chatička se pod jeho rukama klube do krásy a když mu něco dobrého uvaříš - Kde se dobře vaří, tam se dobře daří. A je to tak. Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, na chatě je práce jak na kostele, která nikdy nekončí, že? Ale pokud na to máte ještě dost sil, je to príma relax.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Vam to Alenko opět začalo viď..
    Moc krásně je u Vás na chatė.😉
    Krásný víkend ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Já chci taky chatičku ......:-)Vím, spousta práce, ale i krásných chvil.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, vůbec se nedivím, že tě to láká na chatu. Máte to tam moc hezké a stále zvelebujete. Tak užívejte té pohody, i když je někdy hodně pracovní. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda