neděle 14. ledna 2018

663. volby

V pátek jsem už ve 13 hodin byla ve volební místnosti. Chystaly jsme volební místnost. Ve 14 hodin jsme otevřeli.
 Pod náš volební okrsek patřil i dům kde bydlí syn. Přišli k volbám s Karolínkou.
V sobotu jsem šla nejdřív odvolit. Naše volební místnost je poprvé v Geschaderově domě.
 Mám to kousek a ještě jsem tam nebyla. Musím to napravit, protože je moc pěkně opravený.
Při čekání na voliče jsem četla knížku.
Byla jsem ve volební komisi poprvé a jsem ráda, že jsem tam mohla být. 
V neděli jsem uvařila lehký oběd. Játra z králíka na slanině s rýží.
Odpoledne se zastavil syn s Karolínkou a ta prohlásila, že půjde v pondělí do školky.

2 komentáře:

  1. Alenka, sledovala som v českej televízii diskusiu o vašich voľbách. No uvidíme, ako to dopadne. Byť členom volebnej komisie je asi veľká zodpovednosť, ale aj skúsenosť navyše. Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovědětVymazat
  2. Volby patřily do mých pracovních povinností v rámci zaměstnání na Českém statistickém úřadě. Odpovídala jsem za zpracování všech okrsků na MěÚ u nás, který byl pověřeným úřadem pro určité území. Teď už jsem jen volící občan :-)-
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda