neděle 10. prosince 2017

647. DD adventní neděle

Druhá adventní neděle bude brzo za námi.
Dopoledne jsem s mladýma šla na Čertovskou pohádku.

 Odpoledne jsem si odpočinula u biatlonu. Laďa šel domlouvat lednové závody na Paprsku.
Máme teď krásně provoněný byt. Uvařila jsem dávku vánočního čaje. Je to jablečný čaj vylepšený vánočním kořením - badyán, skořice a hřebíček.


10 komentářů:

  1. Alenko krásnou neděli jste měli.U nás byla pohádka ve vesnici v sobotu a čajík jsem vařila v týdnu.Jen tedy citrusový.Na něm ujíždím totiž já 😊..
    Krásný adventní čas ti přeji. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni citrusový jsem nikdy nedělala, jak ho děláš?

      Vymazat
  2. Podívala jsem se na Tvoje nové příspěvky. Stále se u Tebe něco děje. Neděli jsi měla fajn - pohádkovou. No já vlastně taky, ale ne jako divačka, ale jako louťačka.
    Přeji klidné předvánoční dny a hlavně ať injekce zaberou a je vše v naprostém pořádku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani tato pohádka byla loutková. Hrály dvě děvčata a byly šikovný.
      Děkuji, musím říct že injekce pomáhají.

      Vymazat
  3. Alenko, měla jsi krásnou neděli. Přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Čajík s vianočným korením určite spríjemní sviatočné aj predsviatočné chvíle. Prajem krásny advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maniko děkuji, taky ti přeji pohodový adventní čas.

      Vymazat
  5. Pohádka super předvánoční relax...Ila

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda