sobota 23. září 2017

611. DD babička na hlídání

Od pondělí jsem hlídala Karolínku. Měla zánět horních cest dýchacích a byla zahleněná. Byla moc hodná, užily jsme si různých her a došlo i na počítač, jak Karolínka říká babi pusť mimi vany. To znamená pustit You Tube a tam jak koupou panenky v barevných kuličkách a při tom učí děti poznávat barvy, pohádky a písničky.
 Četla jsem knížku když po obědě spala. Nejdřív jsem dočetla knihu Honba za Jezevcem od Tony Hillermana. U mladých mě v knihovně zaujala knížka od Haliny Pawlowské - Až se mě dcera zeptá.
 Potom jsem se pustila do další knihy. Ještě ji nemám dočtenou.
 Když byla Karolínka rozmrzelá, tak chtěla do kočárku, kde hned usnula.
Vařila jsem:
  1. kuřecí perkelt s rýží
  2. kuře na paprice s těstovinou - měly jsme to na dva dny
  3. kuřecí maso v cibulové omáčce s bramborovou kaší
  4. Plněná paprika v rajské omáčce (z čerstvých rajčat) s knedlíkem
Plněné papriky s rajskou jsem si uvařila ve čtvrtek večer abych se mohla věnovat Karolínce.
V pátek mě začalo bolet koleno a to pořádně. Myslela jsem, že k mladým nedojdu.

1 komentář:

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda