pátek 1. září 2017

604. DD kvašáky

Včera jsem poprvé nakládala kvašáky.
 Jsem zvědavá jaké budou. Chci je dát jako dárek, tak doufám že se podaří.

10 komentářů:

  1. HEZKÝ DEN,držím palce,nám se nepovedly už několikrát...:-))Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vykvasily pěkně, jsem zvědavá jak budou chutnat, ale na to je ještě čas.

      Vymazat
  2. Také máme naloženo a čekáme na výsledek 😉..
    Alenko určitě budou výborné a jedlé dárky jsou vždy jistota... Měj se moc krásně.Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Já Ali zrovna dnes naložila již třetí okurkáč, máme je moc rádi a vedou se mi :o)), tak snad to nezakřiknu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě se Ti povedou :-). Taky je dělávám, letos zatím ne.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou pořádné okurky :D Tak ať se povedou. K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda