pondělí 21. srpna 2017

599. DD víkend

Jako vždy pracovní víkend.
Laďa se pustil do dodělávek v kuchyni. Vyvrtal díry pro zásuvky 
 a usadil zadní desku. Ještě zavěsit drátěný program, stále nevím kam ho umístit. Před bojler musím ušít závěs a z té látky taky potah na podsedáky. Sedačku mám vybranou, jen ji koupit a dovést z Olomouce.
Chvilka odpočinku při kafíčku na balkóně.
Osadila jsem luny barvínkem. Doufám že příští rok nebude tolik vidět ten beton.
 Starší syn v sobotu přespal doma a v neděli se zastavil za námi na chatě.
 Na kaly jsem zapomněla a zasadila jsem je hodně pozdě. Jsem ráda že vykvetly.
 Z chaty se mi nechtělo. Odjíždíme až v podvečer. Jedu domů na sestřině elektrokole.
 Měla jsem strach, že zatmím.
 Jsem doma.

6 komentářů:

  1. Alenko, je vidět, že se taky nezastavíte. Kuchyň je luxusní.a máš moc pěkné kolo.Měj moc krásné a pohodové dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko kolo je sestry. Zůstalo na chatě, protože sestra jela k dceři s vnučkami. Jela jsem na něm poprvé a jelo se mi dobře.

      Vymazat
  2. Alenko jak jen vy to vše stíháte.Tolik jste toho zvládli.. Šikulkové.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, snažíme se. Manžel začíná být unavený.

      Vymazat
  3. Dobrý den,kuchyně je krásná ,jednoduchá♥.Krásné dny Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda