čtvrtek 13. července 2017

571. DD marodi

V neděli volal syn, že je malá nemocná a on taky. 
Syn byl s malou na kontrole u doktorky a už může na vycházky ven, ale on je stále nemocný a mám pocit, že se ještě zhoršil.
Dopoledne jsem šla pro malou a šly jsme na procházku. Samozřejmě jsme koupily dalšího medvídka. Paní doktorka dovolila i malou zmrzlinku.

Včera jsem byla na očním, nechala jsem si napsat nové brýle na čtení a předepsali mi nové brýle na dálku. 

12 komentářů:

  1. Alenko meďánci jsou potřeba 😊.. Malá je kouzelná. Přeji synovi brzké uzdravení a posílám mnoho pozdravů.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Máš po pěkné dovolené a už jsi hned naskočila do svého ,,doma". Že i přes to pěkné se člověk těší na svoji postel, je jasné. Vidím, že pro medvídky máte s vnučkou slabost :-). Přibývají.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelná holčička aspoň na dvacet medvídků :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Medvídková Alenko, naprosto chápu:o))). Jak medvídky, tak zmrzlinku:o). Syn ať se brzy uzdraví a já se těším na dalšího medvídka do sbírky:o). Mně už dcera plyšáčky zakázala:o). Prý jich mají plný byt:o). Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, malá je úžasná a medvídka si zaslouží. :o)
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy když vidím Karolínku, vidím dědu, ale i tebe... je vám prostě oboum podobná. Ať jsou brzo oba fit a Karolínce vše nej k svátku, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo odměna musí bÿt..za tu nemoc škaredou...Ilča

    OdpovědětVymazat
  8. Prosba : Alenko, asi u tebe jsem našla před 2 roky recept na sterilované cuketové zelí (4 kg cukety atd.,dávám 4 dl octa).Vyzkoušela jsem a 3.rok dělám,moc chutná.Recept jsem rozdala.Je čas cuket, určitě by se i jiným recept hodil. S pozdravem Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsem ráda že zelí chutná.

      https://hosanda-vareni.blogspot.cz/2014/11/sterilovane-cuketove-zeli.html

      Vymazat
  9. Tak snad už jsou všichni fit a souhlasím, že medvídků není nikdy dost, že?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda