úterý 4. července 2017

564. DD Bizon ranch

O půl čtvrté jsme sedli do aut a jeli na večeři.
 Jsme zpět na bizoní farmě v Rožnově. Stůl jsme měli připravený.



Vybrali jsme si:
Předkrmy
Bizoní jazyk
Račí maso na bylinkovém másle, toust

Steak z bizoní roštěné
Tatarák z bizona
Šťavnatý steak na seně
Bizoni trio -carpaccio, steak, tatarák. Ten si dal Laďa, takže jsem všechno taky ochutnala.
Bizoní cheesburger, hranolky
Já jsem si dala marinovaná bizoní žebra


Zhodnocení.
Nejvíc byl spokojený Filípek s burgrem. Pochváleno bylo krabí maso i jazyk.
Všichni co si dali trio byli spokojeni. Steak byl ze svíčkové a byl vynikající, carpaccio bylo lahodné a tatarák byl dobře ochucený, jen chybělo pečivo. K takovému množství masa ho bylo málo.
Steak z roštěné a maso na seně bylo tužší. 
Marinovaná žebra byla dobře ochucená, jen byla vysušená. Jak je u nás zvykem nereklamovala jsem je, jen jsem si postěžovala, když číšník odnášel talíř.
Jsme zpátky
 Někteří se pustili do sportování

 Večer Laďa promítl fotky a povykládal o výpravě do Argentiny.

2 komentáře:

  1. Jak už jsem psala minule. Bezva parta, bezva zážitky.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda