pátek 23. června 2017

556. DD tento týden

V tomto horkém týdnu jsem se raději zdržovala doma. Ven jsem vycházela jen v nutném případě.
Tady je souhrn tohoto týdne. Kytičku jsem dostala v úterý od bývalých spolupracovníků. Zastavila jsem se na úterním dispečinku. Dala jsem jim ke stažení fotky z oslav a popřála Milanovi k narozeninám. Rozmarýnu jsem dostala už v minulém týdnu, ale konečně jsem si ji vychutnala. Jsou tam zase dobré nápady. Bílý věnec chci dozdobit na okno, už mám o něm představu, ale ještě to musím doladit. Poslední je nová kuchařka. Tolikrát jsem si říkala, že už si žádnou nekoupím. Včera jsem této neodolala.
V úterý jsem byla se synem a vnučkou na zahrádce. Už je co sklízet a hlavně je potřeba zalívat a plít záhony.
Ráda se dívám na výběr kytiček.

Ve středu jsme zajeli na chatu. Taky je tam potřeba zalívat. Sousedi pilně pracují, docela jim závidím jak jim to jde.
Po dlouhé době jsem šla touto uličkou a překvapilo mě, jak opravili domy.

4 komentáře:

  1. Měla jsi týden od všeho něco. Kytička je krásná.
    Taky ráda okukuji prodejny i stánky s květinami.Dávám si zákaz kupování. Ale někdy ho i překročím :-). Přejme si v našich městech a městečkách jen víc tak opravených ulic a uliček.
    Hezký víkend, Alenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vždy mám radost když objevím nově opravené domy.

      Vymazat
  2. Kytička se mi moc líbí - nízká, pestrá. Kuchařky nekupuji od seznámení se s internetem, i od Tebe nějaké recepty využívám. :-) Elán některým lidem taky závidím, zvláště, když jsou o nějaký level starší než já. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, taky vyhledávám recepty na internetu, ale kuchařky jsou má slabost.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda