sobota 13. května 2017

530. DD bouřka

Laďa odešel na tenisový turnaj a mě syn odvezl na zahrádku, aby mi pomohl. Na zahrádce už byla i sestra. Kája se pustil do katrování kompostu, abych měla hlínu na osazení lavóru, když měl hotovo jel domů, necítil se dobře. Já postavila na kafe a když začala voda vařit, přišla bouřka. Seděly jsme se sestrou v boudičce a pozorovaly jak venku lije a padají kroupy.
Myslely jsme, že po bouřce bude vše promočený a nebudeme moct nic dělat. Zahrádku máme ve svahu, tak to nebylo tak strašný. Moc se toho nedalo dělat, ale zvládla jsem zasadit poslední řádek pozdních brambor a zasadit růžičku. Byla jsem jen pantoflích naboso a začala mi být zima do noh.
Sestra taky udělala nejnutnější.
Domů jsme šly pěšky a tak jsme to vzaly přes Kolibu a kotel. 
 Sakury krásně kvetou.
K obědu jsem si udělala špekáčky na černém pivu. Jsou dobrý, ale moc mě nenadchly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda