úterý 15. listopadu 2016

419. DD ještě podzimní

Vím že se advent kvapem blíží ale nedá mi to dát ještě jednu podzimní.

k obědu jsem si uvařila vepřové v celerové omáčce - recept
Jsem zase nemocná. V pondělí jsem byla u doktorky a dostala jsem antibiotika.

16 komentářů:

  1. Brzké uzdravení...Věneček je hezký....Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, přeji brzké uzdravení..to počasí tomu moc nepřidá..Věneček je moc krásný..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Věneček je moc hezký. Ať je brzy lépe. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko podzimní věneček je moc krásný...
    Přeji ti brzké uzdravení,ať bacily brzy vyženeš. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Věnec je Ali povedený, krásně podzimní.
    Přeji ti brzké uzdravení, bacily jsou pěkné potvory.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka bola by škoda tak pekný venček neuverejniť. Tvoje jedlá a recepty "mňam" ako vždy. Skoré uzdravenie prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito děkuji.
      Recept zkus, třeba ti bude chutnat jako mě.

      Vymazat
  7. Hmm ňam, zkusím. Vařím vepřové na mrkvi a nebo kedlubně, taky dobré, děkuji za recept, ráda vyzkouším zase něco nového.
    Věneček je opravdu krásný, ty růže z javorových listů mě baví:)
    Hodně zdravíčka a vypráskej bacily.
    A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, recept zkus. Já si pochutnala.
      Ráda dělám javorové růže.

      Vymazat
  8. Zdravím Alenko, věnec se povedl, si dobrá, já už podzimní přeskakuji a snad nepřeskočím rovnou do velikonočního :-))). Brzké uzdravení, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo děkuji.
      Počkej za chvilku tě pohltí vánoce.

      Vymazat
  9. Alenko, děkuji ti za návštěvu na mém blogu, kterou tímto oplácím a vidím tu spřízněnou duši. I já jsem zase nemocná a beru antibiotika, letos už po čtvrté! Jinak jsem čupr zdravá holka. Tk ať jsme obě brzy fit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda