úterý 13. září 2016

388. DD výlet za památkami

Míla mě vzala na zájezd s důchodci z Oskavy. Máme toho v plánu dost. Počasí je horké, snad to zvládneme.
První zastávka ve Východních Čechách je na Nových Hradech. Byla jsem tu před 2 roky, ale to vůbec nevadí.
  Byli jsme tu brzo, tak jsme měli čas na prohlídku zahrad. My zabloudily i do soukromé zahrady. Paní domu (zámku) nám to dovolila a ukázala cestu.

V zámku je v některých místnostech dovoleno fotit.

Oběd jsme měli objednaný v zámecké restauraci a byl čas, tak jsme si zašly do muzea klobouků.
 Některé klobouky si můžete vyzkoušet a my samozřejmě neodolaly.

Po obědě jsme pokračovali do Litomyšle.
 Na prohlídku zámku jsme nešli, Vyfotila jsem si aspoň nádvoří.
 Se sestrou jsme se šly podívat do rodného bytu Bedřicha Smetany.
Zpívající fontána v zahradách.
Výlet jsme zakončili na zámku v Moravské Třebové.

 zaplatila jsem 30 Kč a mohla jsem fotit.

 Tak a jedeme domů.
Během dne jsem měla dva nepříjemné telefony.
Laďa volal, že je v nemocnici.
Kamarádka volala, že umřel kamarád Kárči z Olomouce a ve čtvrtek je pohřeb.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda