neděle 28. srpna 2016

381. DD odpočinek na chatě

V sobotu jsem vstala brzo, Laďa jel do Šumperka hrát tenis. Ráno jsem měla na klice čerstvé rohlíky od souseda. Udělala jsem snídani i pro Přemka, který měl spát doma a tam nic k snídani není. Přema byl pozvaný na oslavu narozenin kamarádova syna Karla IV.
Laďa odjel a já šla do lesa.
Prošla jsem celý les kolem chat.


našla jsem jen bedly.
Bedly jsem si udělala na svačinu na oleji s kmínem a k tomu chleba.
Obědvala jsem sama.
Horko mi neděla dobře. Už v lese jsem cítila motolice a ty mě pronásledovaly celý den, tak jsem raději polehávala a odpočívala. Těšila jsem se, že budu číst, ale nebyla jsem schopná.
Dnešní večer pokračoval hudební festival. 
V neděli ráno přijel Laďa . Přema doma nebyl. 
Práce na dolní terase pokračují. Část už je osetá.
Po obědě jsme si šli zaplavat. Voda byla moc příjemná.
Posbírali jsme švestky.
Cestou domů jsme se zastavili na zahrádce, posbírat tam úrodu
a švestky. Už jsou v bečce. Ryngle už pěkně kvasí.

11 komentářů:

  1. Hezký den,Moc pěkné fotky.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den paní Alenko!
    Já čtu pozpátku příspěvky.
    Tedy měla jste to náročné s dětmi a vším.Ale jste fakt dobrá.
    Hezké fotky a vše-Karolínka tak vyrostla!
    Udělali jste na chatě kus práce-je to tam moc hezké.
    Děkuju a taky nezapomenˇte na sebe a opatrujte se.
    Mějte se hezky a pozdrav z Hané od Olomouce.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, děkuji. Tento týden jsem se začala věnovat sobě.
      Evo, ráda bych věděla odkud jste. Olomouc není od nás daleko. Alena
      castice@seznam.cz

      Vymazat
  3. Ali, takové práce je na chatě za vámi všemi vidět, radost to musí být, že ?
    Dávej si pozor na své "motolice" ať tě nikde nesrazí k zemi, pěkně odpočívej :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, jsem moc ráda, že už je ta práce vidět.
      Myslela jsem, že motolice způsobily léky, ale zdá se že ne. Stále mám motolice, už nejsou tak silné, ale jsou.

      Vymazat
  4. Alenko opravdu moc parádně na chatě pokračujete. Jste šikulky.Dávej prosím na sebe pozor. Přeji ti krásné září. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné místo na odpočinek.Zdravím.Janiko

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné místo na odpočinek.Zdravím.Janiko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. Jsem ráda, že jsme ho po dlouhém hledání našli.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda