pátek 19. srpna 2016

377. DD ryngle

Ve čtvrtek  nás překvapí válec, který válcuje hřiště pod chatou a travnatý porost na koupališti. 
 Dopoledne odjíždí sestra Míla. Jedeme do Šumperka. Nejdřív jdu otrhat okurky na zahrádku k Janě. Potom jedeme na naši zahrádku. Na zahrádce je sestra Hana. 
Hlavně trháme ryngle a borůvky.
Večer jsem uvařila rynglový džem.
V pátek po obědě si děti vyzvedla druhá babička.
Matýsek odjížděl uražený. Donutila jsem ho sníst trošku oběda - kuřecí paprikáš s těstovinou. S jeho jídlem jsou hrozné problémy. Nejsem na to zvyklá. Jeho jídelníček by mohl být. Ráno rohlík s nutelou, výjimečně tousty se šunkou z toustovače . K obědu řízek, bez větších řečí snědl jeden knedlík s rajskou. Svačina jogurt a to pouze jeden druh. Večeře - párek v rohlíku, někdy grilované kuřecí maso. Žádná zelenina ani ovoce, zato sladkosti a bonbóny kdykoli. To je jídelníček sedmiletého kluka.
Naštěstí Zuzanka jí dobře, ale začíná chytat způsoby bratra. Proč by si taky nezačala vybírat když se to bratrovi toleruje.
Večer jsem se pustila do vaření čaje a upekla jsem koláč.
 První dávku čaje jsem vařila ve čtvrtek na vařiči a bylo to nekonečný, tak jsem v pátek zkusila vařit v elektrickém tlakovém hrnci. Příště to už neudělám. Musela jsem rychle vypustit páru, naštěstí jsem ji vypouštěla venku, schody jsou pocákané ovocnou šťávou. Umývat hrnec nebylo jednoduché. Příště budu zase vařit na vařiči.
Uvařila jsem tři čaje. Ryngle s jablky a ostružinami, rynglový čaj, ryngle s malinami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda