úterý 12. července 2016

358. DD za Maxem Švabinským

Ráno jsme vyjely autobusem na Kozlov.


 Vejrychův statek


 chaloupka Maxe Švabinského

 hřbitůvek v Kozlově

 Jdeme na chatu Maxe Švabinského
 V restauraci jsme si daly polévku. V restauraci se objevila Eva s Honzou.
rozhledna na Kozlovském kopci
  půjčili nám dalekohled
 Eva vystoupala se mnou nahoru. Jana s Honzou to jistili zdola.





 kaple Panny Marie Pomocné na Horách
 Pavlova studánka

 Restaurace Na Horách



 sestupujeme do České Třebové
 pod námi je Česká Třebová
 jsme v Javorce

Jsem hodně unavená, bolí mě nohy. Domluvila jsem se s Honzou, že pro nás přijede a odveze nás k nim na Lhotku. Příjemný večer, ale jsme unaveny, jdeme brzo na hotel. Libor nás dovedl ke zkratce.
Na dobrou noc jsme si daly vínko.

2 komentáře:

  1. Moc hezký výlet, pěkné místečko. Hodně jste toho viděli. Nedivím se, že jsi uťapkaná. Vidím, že je to kraj umělců, jak se tam srocovali. Divím se, že Max Švabinský měl chatu. to už tenkrát lidem nestačily jen vlastní domky? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty byl to příjemný výlet. Moc jsme si ho s kamarádkou užily. Chata nepatřila Maxi Švabinskému, jen je tak pojmenovaná. Můj komentář byl zavádějící, omlouvám se.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda