neděle 22. května 2016

333. DD začínáme s terasou

V pátek jsme se cestou na chatu stavili na zahrádce. Laďa posekal zahradu, já pracovala na záhonech. Sklidila jsem první salát.
V sobotu Laďa začal dělat na horní terase.
 náš salát
 měla jsem velkou chuť na ražničí, dělala jsem ho na elektrické pánvi
Laďa navážel štěrk. Soused ho požádal aby ho přemístil, protože tam v týdnu bude dělat cestu. 
V neděli přijeli 3 K. Karolínka objevila houpačku, tak ji chlapi museli pověsit.
 K obědu jsem grilovala kuřecí a vepřové maso, Karolínka měla kuřecí na paprice s rýží.
Zatím co chlapi pracovali my šly na koupaliště.

babi na

 Končíme, štěrk je odvezený a chlapi toho mají dost.
 Osadila jsem mísu.


1 komentář:

  1. Zdravím :-), tolik jste toho zase stihli. Nebudete se jednou na chatičku stěhovat, domůby se mi nechtělo. Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda