neděle 8. května 2016

327. DD unavená

V podvečer jsme se vrátili z chaty. Počasí nám přálo. Udělali jsme dost práce. Kamarádi si už dělají srandu, když řeknu že Laďa betonoval. Od loňska se stále betonuje. 
Příště budeme pokračovat na horní terase. 
Hotové dílo.
Dopoledne jsem čistila kraj zídky od hlíny a kameny do betonu. Měla jsem uvařeno ze soboty. Pekla jsem králíka s vepřovým, k tomu zelí a koupený knedlík.
V sobotu jsem si večer udělala siestu.
V sobotu to nebylo o betonu. Nejdřív Laďa upravil plech 
na díru po výtahu.
Odpoledne Laďa sekal a já to shrabala.

Olinka mi udělala velkou radost, dala mi kávomlýnek.
Lehká snídaně. Pomazánkové máslo, trošku osolené a nahoře je nakrájený medvědí česnek.
Pomazánka: pomazánkové máslo, nastrouhaná niva, troška másla nebo Perly, jemně nakrájená cibule, stroužek česneku smícháme, nastrouháme natvrdo uvařené vejce a opatrně vmícháme.

5 komentářů:

  1. Alenka tiez si vravím že to betonovanie nemá konca kraja. Ale je vidno výsledok, to je hlavné.

    OdpovědětVymazat
  2. Stále tolik práce, ale už je to dost vidět. Schody vypadají dobře a dokonce se i okrasně zelená :-))). Ještě jsem nenašla v lese místečko s medvědím česnekem a to mám v lese oči jak na stopkách. Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, klobouk dolů-tolik práce vždy stihnete. Přeji ať se vám stále daří. Krásný tyden Z.❤

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí bylo opravdu ukázkové..To se potom pracuje skoro samo....Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, práce vám šla hezky od ruky. Jak je chata nebo chalupa, tak je stále co dělat. Ovšem je z toho i radost, já to znám. Měj se moc krásně a pomazánku určitě vyzkouším. Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda