sobota 30. dubna 2016

325. DD je tu konec dubna

Rozhodli jsme, že pojedeme na chatu v sobotu odpoledne, protože dopoledne je u našeho domu Sousedská žranice.
Potkali jsme tam naše 3K

Počasí bylo pěkný a vytáhlo ven dost lidí. 
V poledne jsme jeli na chatu. Honem jsem uvařila oběd. Laďa si přál šunkafleky.
Koupaliště už je vypuštěný, hasiči ho vystříkali, vyčistili a už se napouští.
Na koupališti byla akce, tak jsme se šli podívat a taky si dát točený pivo.
Je tu dost akcí pro děti a navečer bude pálení čarodějnic.
V pátek jsme byli na zahrádce. Zasadila jsem brokolici. Stromy pěkně kvetou.
Ve čtvrtek přijela sestra. Dovezla mi medvědí česnek. Přijela si pro notebook, který u měla už měsíc. Dopoledne jsme nahrávaly data do rodokmenu.
K obědu jsem udělala jaroměřické kuře. Moc nám chutnalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda