pondělí 18. dubna 2016

320. DD pracovní víkend

V  sobotu navečer po tenise jsme jeli na chatu. Soused na chatě končil práci, tak jsme si dali jednu zdravotní štamprličku.
Třešně už kvetou

Na pozemku máme keř, který nevím jak se jmenuje. Letos mě překvapil, že kvete.
V neděli Laďa pracoval, tentokrát nebetonoval.
 V poledne přijela kamarádka Paťa s Pepou na krátkou návštěvu. Ráno jsem upekla švestkový, tak jsem měla co nabídnout.
Nevěděla jsem co uvařit z kuřecích prsou,  tak jsem nakoukla do Muže v zástěře a rozhodla jsem se pro kuře francouzské smažené.
Odjíždíme brzo a ve spěchu jsem zapomněla na chatě notebook.
Laďa jel v pátek do Žlebu ke kamarádovi na chatu. Jarda slavil šedesátiny. Já jsem si po dlouhé době zašla s kamarádkou Janou na vínko. Laďa přijel v sobotu v 10 hodin tak jsme v 11 byli na zahrádce. Udělala jsem kus práce. Zasadila jsem pár salátů a kedluben a hlavně jsem zasadila brambory.
Všechny záhony mám připravený, už je jen osadit.

Po návratu ze zahrádky jsem udělala rychlovku- kuřecí přírodní řízky s hořčicovou omáčkou a Laďa šel na tenis.
V týdnu jsem dostala chuť na hovězí, tak jsem uvařila výborný vývar a maso jsem si dala se šťouchanýma bramborama
a druhý den s pažitkovou omáčkou.

4 komentáře:

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda