pondělí 21. března 2016

311. DD úklid

Včera jsme po náročné sobotě odpočívali. Dopoledne jsem uvařila svíčkovou a na oběd přišli mladí. Karolínce moc chutnala.
Dnes jsem vše doháněla. zvládla jsem toho dost. Uklidila jsem garsonku a hlavně jsem umyla okna. Nestihla jsem převléct peřiny, to udělám zítra.

6 komentářů:

  1. Alenka vidim ze malej chuti. Je velmi roztomila, bude z nej pekna slecna. Svieckova by urcite chutila aj mne, je to jedno z mojich oblubenych jedal. Torta sa vydarila, Lada bol celkom pekna zenska. Prijemne sviatky. Alenka ides z jednej zabavy do druhej, stihas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zito, stíhám těžko.
      Svíčkovou máme všichni rádi , ale snacha ji miluje. Malá bude po ní.
      Taky ti přeji pohodové svátky.

      Vymazat
  2. Alenko já bych svíčkovou také mohla. Malá je kouzelná a neboj však ti to neuteče.Krásný den.❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední okno mě čeká zítra (ale když to nevyjde svět se určitě nezboří). Karolínka je šikulka, svíčková by mě taky chutnala ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, umyješ ho až bude tepleji. Svíčková je naše oblíbená.

      Vymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda