středa 16. března 2016

307. DD lovecké chaty

Včera jsme si také prošly výstavu o loveckých chatách v Jeseníkách


Máme dost prochozené Jeseníky i Rychlebské hory.
Některé chaty známe, ale zjistily jsme, že jich není tak moc.

Z oblasti Králického Sněžníku jich znám dost.

moc se mi líbilo

10 komentářů:

  1. Zajímavá výstava, a ty pohledy z kadibudek skvělé, no taky mám pár takových fotek :-D a pěkná byla i druhá výstava o patchworku, obdivuji každého, kdo umí něco takového vytvořit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, jak jsem si prohlížela fotky, tak jsem si na plakátku přečetla, že bude 21. dubna beseda o loveckých chatách. Chci na ni jít, tak si musím dát upozornění do mobilu.

      Vymazat
  2. zajímavá výstava ze zajímavého a pro nás neznámého kraje :)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeseníky mají své kouzlo a stojí za to je navštívit.

      Vymazat
  3. Dobrý den paní Alenko!
    Byla jsem v nemocnici-tak se dívám až tedˇ.
    Tedy i mně se moc líbí srdíčkové fotky ..:-)-Očima kadibudek..Hezký nápad.
    Velmi hezká práce se šitím,krásná procházka po Jeseníku.
    Jste opravdu dobrá,jak zvládáte i organizaci PORTY a další věci okolo.
    Děkuji a pozdravuji .
    Eva,Olomoucko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji. Srdíčkové fotky se mi taky líbí. Já mám problém se v kadibudce zavřít, nechávám si otevřené dveře, tak tento pohled neznám.

      Vymazat
  4. Ahoj Alenko, určitě to byla zajímavá výstava. Škoda, že nebydlím blízko. Z okének kadibudek je vždy hezký výhled.
    Zdravím Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo je fakt zajímavá a ještě víc když ta místa znáš.

      Vymazat
  5. Určitě to bylo krásné, ale mně se nejvíc líbí výhled z těch kadibudek, to je sice na pohled krásné, ale v reále by se nám to asi moc nezamlouvalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenka ako vidim, tie kadibudky vyhravaju. Najviac zaujali. Pekny den prajem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda