pondělí 29. února 2016

298. DD staré časopisy

Sáhla jsem po časopisu z roku 2009 a našla jsem tam dobrou inspiraci na zdobení vajec.
Moc se mi líbí zdobení ovesnýma vločkama.
Zaujal mě recept, který chci zkusit.
Povelikonoční variace na žemlovku
Pokud nám zbyl mazanec, nakrájíme ho na plátky.
Rozšleháme smetanu se žloutky, vanilkovým cukrem a rozpuštěným máslem.
Do pekáčku vložíme plátky mazance, přelijeme smetanou a poklademe okapaným kompotem. Děláme vrstvy, horní vrstvu tvoří ovoce. Posypeme drobenkou a zapečeme.
Od sestry jsem si taky donesla svázané časopisy, jen nevím ze kterého roku jsou, nikde jsem nenašla rok vydání.

 Zaujaly mě módní modely, jsou tam i krásné dětské modely.
 Najdou se tam i ruční práce
 Půjčila jsem si to hlavně kvůli receptům.
Zaujaly mě vepřové kotlety pečené. Zajímavé je zalití octem. Neodolala jsem a dnes jsem si je udělala, místo kotlety jsem použila krkovici. Bylo to dobrý.

15 komentářů:

  1. Alenka tie casopisy su poklad. Videla som pracovnu kde cela stena bola zaplnena zaramovanymi starymi novinami.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, také mám spoustu svázaných časopisů - ročníky 1921,22,23, 24 a 25. Časopis Šťastný život a je tam taky všechno..je úžasné jimi listovat.
    Jinak jídlo vypadá krásně a chutně, ale asi bych se toho octa bála:o)..měj se krásně a neboj..občas i nic nedělám:o))..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko tak staré časopisy nemám, tyto mám půjčené od sestry.
      Ocet mě taky děsil, ale vůbec nebyl cítit.

      Vymazat
  3. To jsou Ali krásné časopisy, panečku to je historie !! Mám zarámované 4 obrázky s modelkami také ze starého časopisu, kloubouky, kabelky, rukavičky - nesmělo nic chybět. Mělo to kouzlo...
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali byli tenkrát fakt perfektní. Zajímavé je i dětské oblečení.

      Vymazat
  4. V starých časopisech se vždy dá najít něco "nového", na co jsme zapomněli. No a recepty nestárnou. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů to je fantazie ...líbí se mi technika s vločky asi to vyzkouším a budu to lepit bílkem ,,,krása zdravím Jana.

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy není špatné zalistovat staršími, i hodně starými časopisy...
    Moc tě zdravím, Alenko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na půdě mám spoustu časopisů z mládí, asi jimi zase zalistuji.

      Vymazat
  7. Alenko,zkoušela jsem hovězi a šel do toho taky ocet.Bala jsem se jake to bude,bylo to vynikajici,křehke a ocet nebyl citit.Přeji hezke dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  8. Nebojíš se experimentovat, to je výborné!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám, že jste mě potěšili milým komentářem Hošanda